نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
10619
-
الف
+

«ریما رامین فر»: پایتخت 7 ساخته شود، قطعاً همکاری می کنم

«ریما رامین فر» با حضور در یک برنامه تلویزیونی گفت: اگر «پایتخت 7» ساخته شود قطعاً حضور خواهم داشت.

به گزارش آی فیلم 2، «ریما رامین فر» بازیگر و نویسنده ایرانی که مخاطبان وی را با کرکتر «هما» در مجموعه سریال های «پایتخت» به یاد دارند، به تازگی با حضور در یک برنامه تلویزیونی از ماجرای ازدواجش و چگونگی پیوستنش به جمع  بازیگران سریال «پایتخت» صحبت کرد.

«ریما رامین فر» درباره چگونگی آشنایی و ازدواجش با «امیر جعفری» بازیگر سینما و تلویزیون ایران گفت: ما در کورس های استاد «حمید سمندریان» با هم آشنا و بعد هم همکار شدیم. من پنج سال از امیر کلان ترم، آن زمانی که با او آشنا شدم، نوزده سالش بود و من این موضوع را نمی‌دانستم.

وی ادامه داد: زمانی که «امیر جعفری» به من پیشنهاد ازدواج داد، به او خندیدم و گفتم اگر در یک کشور دیگر بودیم، می‌توانستند سراغ من را بگیرند که چرا یک کودک را آزار می‌دهی. او موضوع را پذیرفت و ماجرای ازدواج ما خیلی زمان گرفت. البته پول هم نداشتیم که بخواهیم زندگی مشترک تشکیل دهیم، شرایط مالی‌مان به قدر کافی مساعد نبود.

بانو رامین‌فر همچنان درخصوص نحوه ورودش به «پایتخت» و ادامه‌دار شدن سریال گفت: من از زمانی که تیاتر بازی می‌کردم «محسن تنابنده» و «احمد مهرانفر» را می‌شناختم و زمانی که به کار دعوت شدم، می‌دانستم قرار است وارد یک فضای دوست‌داشتنی بشوم چون سلیقه‌هایمان بسیار به هم نزدیک بود.

وی افزود: پس از نشر فصل اول موفقیتی برای ما حاصل شد که خودمان هم انتظار آن را نداشتیم و فکر می‌کنم همدلی که بین اعضای گروه وجود دارد، باعث این موفقیت شده است. من همیشه احساس می‌کنم خیلی خوشبختم که غیر از خانواده اصلی خودم، یک خانواده دیگر هم دارم و زمانی که آن ها را نمی‌بینم و در کنارشان نیستم دلتنگ‌شان می‌شوم.

بانو رامین فر در بخشی از این برنامه درباره اتفاق عجیبی که در ترکیه برایش رخ داده بود، گفت: من به همراه «امیر حسین رستمی» و «مهران احمدی» برای اجرای یک تیاتر در کانادا باید به ترکیه می‌رفتیم تا انگشت نگاری شویم.

وی ادامه داد: در این سفر ماجرا‌های عجیبی پیش آمد. وقتی به ترکیه رسیدیم ناگهان دیدم کیفم نیست، آقای احمدی و رستمی گفتند که ما نمیریم تا کیف پیدا شود که خوشبختانه موتربان پس مدتی کیف را برگشتاند. در لحظات آخر به پرواز رسیدیم و زمانی که طیاره از میدان هوایی خارج شد یک انفجار در فرودگاه ترکیه رخ داد که کار داعش بود.

«ریما رامین فر» درباره ساخت فصل هفتم این سریال گفت: درباره ساخت فصل هفتم هیچ چیز نمی‌دانم. اگر بسازند، قطعا دوباره همکاری می‌کنم.

سریال «پایتخت 6» این روزها از رسانه ملی ایران نشر می شود و مانند فصل های گذشته توانسته لبخند را بر روی لبان مخاطب بنشاند.

بیشتر بخوانید:

دانلود فصل اول پایتخت

دانلود فصل دوم پایتخت

دانلود فصل سوم پایتخت

دانلود فصل چهارم پایتخت

دانلود فصل پنجم سریال پایتخت

م ح

نظر شما
ارسال نظر